Activitats formatives Específiques i Transversals

Doctorat en Arquitectura, Edificació, Urbanística i Paisatge

Segons estableix la normativa aplicable, la formació doctoral inclourà, a més de la realització de la tesi doctoral, la realització per part del doctorand de activitats formatives de caràcter específic i transversal.

Cada activitat formativa té una valoració en hores equivalents. L’alumne de doctorat haurà d’obtenir un mínim de 600 hores equivalents en el desenvolupament de les diferents activitats formatives per a poder presentar la tesi, de les quals almenys el 10 per cent (60 hores) correspondran a cursos de formació de caràcter transversal.

La valoració en hores equivalents de cada tipus d’activitat, així com la valoració màxima reconeguda, han sigut fixades per la Comissió Acadèmica d’aquest Programa de Doctorat per als seus alumnes, prenent en consideració si la seua dedicació és a temps complet o a temps parcial.

BlocMin.Màx.Hores per activitat (màx.)
Transversals60120
EspecífiquesComunicació o pòster en congrés015030 h./nacionals
60 h./internacionals
Publicacions en revistes (indexades en revistes o congressos) corresponents a la seua tesi doctoral: JCR, SJR o SCOPUS (R1, R2, R3, R4, R5)
Publicacions en revistes de reconegut prestigi en l’àmbit del programa, a criteri de la Comissió de Doctorat del Programa (R6)
100600Indexades: 150 h X coeficient corrector

No Indexades (R6): 100 h. X coeficient corrector
Estades en centres d’investigació o empreses0300Nacional: 30 h./mes
Internacional: 50 h./mes
Assistència a cursos (seminaris, workshps, tutorials, escoles d’estiu,…) d’interès per a la seua formació a criteri de la Comissió de Doctorat del Programa09010 h. cada 10 h.
Publicacions en llibres (complets o capítols) amb ISBN corresponents a la seua tesi doctoral0300Capítol: 100 h. X coeficient corrector; Complet: 300 h. X coeficient corrector
Participació activa en projectes I+D competitius en relació amb el desenvolupament de la tesi doctoral09030 h. X any
Creació de productes relacionats amb la tesi doctoral (paleses, copyright)0200Patent per organisme oficial: 100 h.
Patent en explotació: 200 h.
Participació en projectes (disseny, rehabilitació, arquitectura, edificació, paisatge o urbanisme) relacionats amb la tesi doctoral06020 h.
Comissariat d’exposicions relacionades amb la tesi doctoral0120120 h. X coeficient corrector
Participació en exposicions col·lectives o individuals relacionades amb la seua tesi doctoral012030 h. X coeficient corrector
Mèrits extra (no inclosos en els tipus anteriors o activitats realitzades dins dels 4 anys anteriors a la matrícula)0200