Itinerari de formació de SPIN UPV obert a estudiants de doctorat

Ciudad Politécnica de la Innovación

En aquesta edició de SPIN UPV, programa promogut des d’UPV Innovación per a impulsar la creació d’empreses spin-offs, l’itinerari de formació serà obert per primera vegada a tots aquells investigadors i estudiants de doctorat que vulguen assistir, encara que no estiguen inscrits en el programa.

¿Qué ofrece SPIN upv?

El programa consta de 4 sessions en format presencial que es desenvoluparan en horari de 12h – 14h, a l’aula 0.5 de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica (ETSEGCT) – edifici 7i els dies següents:

• 29 de febrer. Valorització i Validació. Xarrada convidada: Startup València.
  • 5 de març. Model de negoci, Metodologia Lean CANVAS i Pla de negoci. Xarrada convidada: CPI Europe.
  • 7 de març. Finançament públic i privat. Xarrada convidada: ENISA.
  • 14 de març. Aspectes normatius i societaris en spin-offs. Xarrada convidada: Lanzadera.

Al final de l’itinerari, s’emetran certificats d’assistència a demanda a aquelles persones que hagen assistit a totes les sessions.