Reserva la teua cabina d’estudi en MiUPV

La Biblioteca Central de la UPV canvia la forma en què els estudiants accedeixen a les cabines d’estudi en grup. A partir del 12 de març, podràs reservar les cabines a través de l’aplicació MiUPV perquè pugues organitzar el teu temps d’estudi d’una manera més eficient.

Com reservar la teua cabina d’estudi en grup?

1. Obri l’aplicació MiUPV en el teu dispositiu mòbil.

2. Navega fins a l’apartat Biblioteca.

3. Selecciona l’opció Cabines.

4. Tria la cabina que desitges.

5. Selecciona la franja horària (amb un límit màxim de 4 hores).

6. Fes clic en Reservar.

7. Confirma la teua reserva.

Aquest senzill procés garanteix que pugues assegurar el teu espai d’estudi de manera àgil i eficaç.

Accés sense clau: tecnologia en l’obertura de portes

Una de les característiques destacades d’aquest nou servei és l’obertura sense clau de les cabines. Una vegada realitzada la reserva i arribada l’hora designada, la clau de la cabina s’emmagatzemarà de manera segura en el teu dispositiu mòbil. Assegura’t de tenir el Bluetooth o el NFC activat i, en acostar el teu mòbil al pany de la cabina, aquesta es desbloquejarà automàticament, proporcionant-te un accés ràpid i sense problemes al teu espai d’estudi.

Responsabilitat compartida: allibera la teua cabina si no la necessites

Volem recordar a tots els nostres usuaris i usuàries la importància d’alliberar les cabines en cas que no les necessiten. Això permet a altres estudiants aprofitar aquests valuosos espais d’estudi i contribueix a un ús equitatiu dels recursos.

Preguntes o dubtes? Som ací per a ajudar

Pots consultar tota la informació sobre aquest servei en l’apartat Reserva de cabines.

Si tens preguntes sobre el nou sistema de reserva de cabines, no dubtes a contactar amb nosaltres. Feliç estudi!