Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

17/04/24
News
Es publica la resolució provisional de l’assignació de les ajudes de la convocatòria del Programa de Mobilitat DRAC per al personal universitari (PDI i PTGAS) per al curs acadèmic 2023-2024

El termini d’al·legacions vigirà del 17 al 30 d’abril, ambdós inclosos

D’acord amb la base vuitena de la convocatòria d’ajuts del Programa de Mobilitat DRAC per al curs acadèmic destinades al personal universitari (PDI i PTGAS) de la Universitat Politècnica de València en el marc del Programa de mobilitat «Drac de la Xarxa Vives» d’universitats, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística ha publicat la resolució provisional de l’assignació de les ajudes per a les sol·licituds admeses corresponents al primer període.

A més, s’estableix un termini de 10 dies hàbils, del 17 al 30 d’abril, perquè les persones interessades presenten al·legacions, si escau.

Documentació: https://www.upv.es/entidades/SPNL/info/1190000normalv.html