Serveis que prestem

ÀGORA SOUND

13/11/14
L'AULA DE TEATRE EN ANGLÉS UPV REPRESENTA 'THE BANQUET'

La Facultat de Belles Arts de la UPV acull el divendres 14 de novembre, a partir de les 19.30 hores, la representació d'una obra ambientada a mitjan segle XVI que conta la història d'un grup de farandulers espanyols que troben treball a Anglaterra

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través de l’Àrea d'Activitats Culturals, presenta l'obra The Banquet, la representació de la qual tindrà lloc el divendres 14 de novembre a càrrec de l'Aula de Teatre en Anglés de la UPV, a partir de les 19.30 hores, a la Facultat de Belles Arts de la UPV.

L'obra, produïda per Ana Gimeno i dirigida per David Perry, està ambientada a mitjan segle XVI, quan, com conta la sinopsi: “Lope de Rueda és un dels pocs actors professionals a Espanya; Cervantes viu, però encara no ha començat a escriure, i Lope de Vega és sols un pensament incipient en les ments dels seus futurs pares”.

La producció narra la història d'un grup de farandulers espanyols que vaguen per Europa a la recerca de diners, fama i glòria, i que finalment troben treball com a criats a Anglaterra, al palau dels marquesos de Canterbody. La intenció dels marquesos és casar la seua filla de 20 anys, per a la qual cosa conviden a una sèrie de proves els sis homes més ben plantats i adinerats d'Europa, amb la mà de la xica com a premi. Ella, no obstant això, només pensa a ser actriu.