Inici UPV :: Perfils :: Futur estudiant :: I després de les PAU, què? :: Accés

Vinc d'una altra universitat espanyola

Els alumnes amb estudis universitaris oficials espanyols parcials o els alumnes amb estudis universitaris estrangers poden sol·licitar una plaça a la Universitat Politècnica de València, sempre que complisquen el requisit d'obtenir el reconeixement d'almenys 30 crèdits en els estudis que desitgen cursar.

Per a accedir a la sol·licitud, els membres de la comunitat universitària de la UPV han d'identificar-se amb el seu DNI i el seu PIN, mentre que els no-membres han de sol·licitar un identificador previ a través del mateix enllaç de la sol·licitud.

En realitzar la sol·licitud d'admissió, és obligatori emplenar la sol·licitud de reconeixement de crèdits de les assignatures cursades, a través de l'apartat Gestió de reconeixement.

El termini ordinari de presentació de les sol·licituds és de finals de febrer a principis de març. L'extraordinari (en el supòsit que hi haja vacants després de la resolució de sol·licituds del termini ordinari) és els primers dies de juliol.