Territoris resilients | Taller 12-15 abril

TERRITORIS RESILIENTS. De l’Horta tradició, a l’Horta regeneració és una aproximació a la realitat física i simbòlica de la València metropolitana i la relació de la ciutat amb el territori, aprofundint en el paisatge cultural de l’Horta de València sobre la triple hèlice dels Serveis ecosistèmics, la Soberania i la Salut de les metròpolis.
El context geogràfic i cultural de l’Horta de València suposa una complexa i rica realitat paisatgística, urbana i social, que aporta en el territori metropolità unes característiques úniques i un suggeridor horitzó de possibilitats quant a la millora de la vida dels seus habitants.
A través d’una sèrie de ponències, debats i passejades amb agents del territori aprofundirem sobre els reptes i potencialitats de l’Horta de València com a espai de transformació i la dimensió de la ruralitat com a font regenerativa.
El taller es complementarà amb un treball de compilació, reflexió i proposta que l’alumnat anirà elaborant al llarg de les activitats i tindrà com a resultat una mostra i debat col·lectiu al tancament del seminari.
El taller està destinat a l’alumnat del Màster en Desenvolupament Urbà i Territorial i el Màster en Intervenció Sostenible en el Mig Construït de l’ETSA del Vallès (UPC).
Les ponències i activitats estaran obertes a l’alumnat de la UPV i el públic general fins a completar aforament.

Organitza:

Màster en Desenvolupament Urbà i Territorial (MDUT UPC)
Màster en Intervenció Sostenible en el Mig Construït (MISMeC UPC)

(Carles Llop Vaig tornar, Pau Mendoza Muñoz, Jordi Martínez Beguer)

Col·labora:
Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la UPV