Activitats formatives Específiques i Transversals

Doctorat en Enginyeria Tèxtil

Segons estableix la normativa aplicable, la formació doctoral inclourà, a més de la realització de la tesi doctoral, la realització per part del doctorand de activitats formatives de caràcter específic i transversal.

Cada activitat formativa té una valoració en hores equivalents. L’alumne de doctorat haurà d’obtenir un mínim de 600 hores equivalents en el desenvolupament de les diferents activitats formatives per a poder presentar la tesi, de les quals almenys el 10 per cent (60 hores) correspondran a cursos de formació de caràcter transversal.

La valoració en hores equivalents de cada tipus d’activitat, així com la valoració màxima reconeguda, han sigut fixades per la Comissió Acadèmica d’aquest Programa de Doctorat per als seus alumnes.

BlocMin.Màx.Hores per activitat (màx.)
Transversals6060
EspecífiquesRedacció i publicació en revistes indexades de resultats corresponents a la seua tesi doctoral.030075h/article
Participació activa en projectes d’I+D o contractes d’investigació amb empreses, en el desenvolupament de tesi doctoral.015050h/projecte i any
Assistència a cursos (seminaris, tutorials, escoles d’estiu,…) d’interès per a la seua formació a criteri de la Comissió de Doctorat del Programa.060