Activitats formatives Específiques i Transversals

Doctorat en Enginyeria de l’Aigua i Mediambiental

Segons estableix la normativa aplicable, la formació doctoral inclourà, a més de la realització de la tesi doctoral, la realització per part del doctorand de activitats formatives de caràcter específic i transversal.

Cada activitat formativa té una valoració en hores equivalents. L’alumne de doctorat haurà d’obtenir un mínim de 600 hores equivalents en el desenvolupament de les diferents activitats formatives per a poder presentar la tesi, de les quals almenys el 10 per cent (60 hores) correspondran a cursos de formació de caràcter transversal.

La valoració en hores equivalents de cada tipus d’activitat, així com la valoració màxima reconeguda, han sigut fixades per la Comissió Acadèmica d’aquest Programa de Doctorat per als seus alumnes.

BlocMin.Màx.Hores per activitat (màx.)
Transversals60150
EspecífiquesPublicacions indexades (en revistes o en actes de congressos) corresponents a la seua tesi doctoral100450200h màx./publicació revestisca 1 quartil
Publicacions en llibres (complets o capítols) amb ISBN corresponents a la seua tesi doctoral0300100h màx./publicació internacional
60h màx./publicació nacional
Publicacions no indexades de reconegut prestigi, corresponents a la seua tesi doctoral015050h màx./publicació
Participació en Congressos Nacionals o Internacionals6030030h/panell o pòster C. Intern.
75h/ponència o comunicació oral
10h afegides/resum
25h afegides màx./article complet
Estades en centres d’investigació o empreses020050h/mes