Activitats formatives Específiques i Transversals

Doctorat en Disseny, Fabricació i Gestió de Projectes Industrials

Segons estableix la normativa aplicable, la formació doctoral inclourà, a més de la realització de la tesi doctoral, la realització per part del doctorand de activitats formatives de caràcter específic i transversal.

Cada activitat formativa té una valoració en hores equivalents. L’alumne de doctorat haurà d’obtenir un mínim de 600 hores equivalents en el desenvolupament de les diferents activitats formatives per a poder presentar la tesi, de les quals almenys el 10 per cent (60 hores) correspondran a cursos de formació de caràcter transversal.

La valoració en hores equivalents de cada tipus d’activitat, així com la valoració màxima reconeguda, han sigut fixades per la Comissió Acadèmica d’aquest Programa de Doctorat per als seus alumnes.

BlocMin.Màx.Hores per activitat (màx.)
Transversals6060
EspecífiquesEstades en centres d’investigació o en departaments d’I + D d’empreses externes a la UPV0Internacional 100 h/mes,
nacional 60 h/ mes, en la Com. Valenciana i a temps parcial 30h/mes
Participació en Congressos Nacionals o Internacionals100100h/ponència oral Cong. Intern. (amb actes)
75h/ponència oral Cong. Nacional (amb actes)
25h/pòster o comunicació oral sense actes
Publicacions corresponents a la seua tesi doctoral200200h/article revestisca indexada (JCR, SCOPUS o equivalent)
125 h/article revestisca periòdica indexada en altres bases d’interès en l’àrea (MIAR, Google Scholar, Dialnet, …)
50h/article revestisca no indexada
200h/llibre d’investigació
50h/capítol d’un llibre
Participació activa en projectes d’I + D competitius o amb empreses relacionats amb la tesi doctoral0100h/any
Assistència a cursos, seminaris, tutorials i altres activitats equivalents d’interès a criteri de la comissió de doctorat del programa0Cursos i seminaris (segons hores de formació), participació en comitè científic (5 h)
Desenvolupament de dissenys o prototips i altres productes originals registrats en les oficines de la propietat intel·lectual i industrial nacionals o internacionals0300h/palès intern.
200h/patent nacional
50h/registre propietat intel·lectual