JORNADES IAWA INTERNATIONAL ARCHIVE OF WOMEN IN ARCHITECTURE

JORNADAS IAWA INTERNATIONAL ARCHIVE OF WOMEN IN ARCHITECTURE

Acció dirigida a estudiants d’Arquitectura i titulacions afins. Doctorandes i doctorands dels programes de doctorat afins al contingut de la jornada.

• Des de: 2/10/23
  • Fins a: 3/10/23
  • Lloc: Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • Modalitat: Presencial

Preinscripció des del 6/9/23

Promogut per:
Escola Tècnica Superior d’Arquitectura

Responsable de l’activitat:
Eva María Álvarez Isidro

Jornada CFP d’investigació JORNADES IAWA INTERNATIONAL ARCHIVE OF WOMEN IN ARCHITECTURE: ELS ARXIUS D’ARQUITECTURA COM A RECURSOS D’INVESTIGACIÓ. ANALITZAR, FOTOGRAFIAR, MAPEAR, CONTEXTUALITZAR, INVESTIGAR (15 h) dirigides per la professora Paola Zellner de Virgínia Tech, els EUA (en persona). Estàs jornades CFP també estan vinculada al VI congrés Internacional sobre Arquitectura i Gènere (ICAG 2023), entre el 3-6 d’octubre 2023, i que comptarà també amb la participació de la professora Anna Sokolina, entre altres. Aquestes jornades estan associades a un CALL o convocatòria a totes les participant en el congrés, jornades i professores de l’ETSA sol·licitant obres originals per a ser exposades en l’ETSA i arxivades en el IAWA per al seu estudi posterior.

Dates de realització:

– 2 i 3 d’octubre de 2023.