A partir de l’informe de resultats del centre, l’equip de direcció o deganat del centre, coordinat per la persona responsable de qualitat del centre, elabora l’Informe de gestió de Centre (IGc), en el qual s’arreplega:
- Anàlisi i reflexió del funcionament i accions realitzades pel centre en els següents aspectes: orientació dels ensenyaments a l’estudiantat, recursos i serveis, vinculació amb el mitjà i oferta formativa.
- Anàlisi i reflexió sobre la política i objectius de qualitat: alineament amb la política de qualitat de la UPV i definició i/o revisió, si escau, dels objectius de qualitat del centre.
- Proposta de noves accions de millora del centre, tenint en compte l’anàlisi de les propostes d’accions de millora per a les titulacions, seguiment de les millores en curs i tancament de les millores ja finalitzades o cancel·lades.
- Valoració global: principals fortaleses i visió de futur del centre.
- Suggeriments de millora del SIQ_UPV.
L’anàlisi de la informació permet valorar tant el manteniment i l’actualització de l’oferta formativa, com la pertinència i necessitats de recursos i serveis.
L’IGc és aprovat per l’ERT a través dels seus òrgans col·legiats i remès a la Comissió de Qualitat de la UPV per a la seua avaluació, prèvia revisió tècnica. Durant l’avaluació de l’IGc, la Comissió de Qualitat pot proposar millores per a la seua inclusió per l’ERT, i identificar entre les millores implementades aquelles que puguen ser considerades bones pràctiques per haver-se demostrat la seua eficàcia per a la millora contínua.
Amb l’objectiu d’assegurar la transparència, l’IGc, una vegada aprovat i avaluat per la Comissió de Qualitat de la UPV, és publicat en la corresponent pàgina web del centre, així com en el lloc web de l’àrea responsable de la qualitat.

Informe de resultats de centre
Anualment, el SIQ_UPV proporciona als centres la informació quantitativa (indicadors) i qualitativa (Informe Pegasus, Informes d’Ocupabilitat, informe de poli[Consulta], informe de poli[SQF]) en el denominat Informe de resultats del centre. Aquest inclou:
Indicadors dels títols del centre:
- Taxa de rendiment
- Taxa d’eficiència
- Taxa de graduació
- Taxa d’abandó
- Taxa de PDI a temps complet
- Taxa de PDI doctor
- Taxa de matriculació
- Taxa d’oferta i demanda
- Percentatge d’estudiants que han realitzat pràctiques en empresa
- Percentatge de no desocupats
- Grandària mitjana de grup
- Nota de tall
- Satisfacció mitjana del professorat amb la gestió del títol
- Satisfacció mitjana de l’alumnat amb la gestió del títol
- Satisfacció mitjana de l’alumnat amb la docència impartida en el títol
- Satisfacció mitjana del titulat amb la formació rebuda
- Satisfacció mitjana del titulat amb la formació rebuda als tres anys
Indicadors de centre:
Indicadors d’estudiantat
- Estudiants graduats
- Percentatge de dones matriculades
- Percentatge de titulats amb beca
- Percentatge de titulats que han realitzat intercanvi acadèmic
- Percentatge de titulats que han realitzat pràctiques externes
- Relació ofereix/demanda del centre
- Demanda del centre
- Taxa de matriculació bruta
- Nombre d’estudiants ingressats respecte al nombre de places oferides
- Taxa d’abandó acumulada
- % crèdits impartits en anglès
Indicadors de satisfacció dels grups d’interès
- Satisfacció mitjana del professorat amb la gestió del títol
- Gestions acadèmic-administratives en les secretaries de Centre
- Conselleria de Centre: informació general i altres labors de suport
- Gestió de pràctiques en empresa
- Tramitació de sol·licituds de beques d’intercanvi
- Aules informàtiques de Centre: maquinari i programari corporatiu