Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

28/03/24
News
Es publica la relació definitiva de les sol·licituds admeses i excloses de la UPV en la convocatòria del Programa de Mobilitat DRAC per a estudiants

El proper termini per a presentar les sol·licituds estarà vigent de l’1 de març al 15 de setembre de 2024

En data 25 de març de 2024, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística ha publicat la relació definitiva de les persones admeses i excloses per al primer període de la convocatòria d’ajuts del Programa de Mobilitat DRAC per a estudiants de la Xarxa Vives d’Universitats per al curs 2023-2024 (convocatòria de l’11 de gener de 2024, Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 9784, del 8 de febrer de 2024).

La relació definitiva es pot consultar en l’apartat de les ajudes > ajudes del Programa DRAC a la mobilitat, en la microweb www.upv.es/bondia.

El proper termini d’aquesta convocatòria estarà vigent de l’1 de març al 15 de setembre de 2024. Les sol·licituds s’han de presentar sempre abans de la data de realització de l’activitat, amb independència que la resolució es realitze amb posterioritat a aquesta. En cap cas s’admetran sol·licituds per a activitats ja realitzades.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística
www.upv.es/bondia