Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

13/02/24
News
Del 22 al 24 de març tindrà lloc la XXIII Trobada del Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats

El Campus d’Alcoi de la UPV acull aquelles ponències relacionades amb la Jornada de Sociolingüística d’Alcoi

La Xarxa Vives d’Universitats, per mitjà de la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València, organitza la XXIII Trobada del Voluntariat Lingüístic Universitari, que tindrà lloc a la primavera, en el marc de la Jornada de Sociolingüística d’Alcoi.

La Trobada del Voluntariat té com a objectiu impulsar la participació de les voluntàries i els voluntaris lingüístics en la jornada de debat sobre l’ús del valencià i alhora impulsar la formació del Voluntariat Lingüístic Universitari, dinamitzar-lo i enfortir els vincles entre els participants de les diferents universitats.

En l’enllaç següent es pot consultar el programa i més informació de la Trobada: XXIII TROBADA DEL VOLUNTARIAT LINGÜÍSTIC UNIVERSITARI.

ORGANITZEN
Xarxa Vives d’Universitats
Universitat Politècnica de València. Servei de Promoció i Normalització Lingüística i Campus d’Alcoi
Universitat de València. Servei de Llengües i Política Lingüística