Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

25/01/24
Cursos de valenciā del segon quadrimestre del 2023-2024

El termini de preinscripció finalitza el 12 de febrer

El Vicerectorat d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, per  mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix  cursos de valencià per al segon quadrimestre del 2023-2024 dels nivells (A1, A2, B1, B2, C1 i C2), amb l’objectiu d’ajudar a la formació en valencià, tant per a millorar-ne el coneixement com per a començar-lo a aprendre.

A més, els cursos són adequats per a preparar-se per a les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA), de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) o altres institucions.

En aquesta convocatòria s’inclou la novetat del Pla Linguae 2023-2024, un programa de suport i finançament per a l’obtenció per part dels alumnes de certificats de competència lingüística, pel qual els estudiants matriculats en els cursos de valencià de nivell B2, C1 i C2 del segon quadrimestre que hagen obtingut el certificat d’aprofitament es poden inscriure de forma gratuïta en la convocatòria de maig-juny de 2024 de les proves d’acreditació de coneixements de valencià.

DESTINATARIS: comunitat universitària (estudiants, PTGAS, PDI i membres d’Alumni UPV Plus)

MODALITATS

• Cursos per videoconferència (TEAMS), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2
  • Cursos presencials
    • A1, A2, B2 i C2: Campus de Vera
    • C1 i C2: Campus de Gandia
    • C1: Campus d’Alcoi
  • Cursos en línia (asíncrons), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2

HORARIS DELS CURSOS: de matí o de vesprada, segons els nivells

GRUPS REDUÏTS: entre 10 i 20 persones

NIVELLS DELS CURSOS: A1, A2, B1, B2, C1 i C2

CURSOS: A1 per a nouvinguts, A2.2, B1.2, B2.2, C1.2 i C2.2

DATES: entre el 19 de febrer i el 15 de maig, segons els nivells

PREU REDUÏT: 10 euros

NOVETAT: PLA LINGUAE: Els estudiants matriculats en els cursos de nivell B2, C1 i C2 es podran inscriure de forma gratuïta en la convocatòria de maig-juny de 2024 de les proves d’acreditació de coneixements de valencià organitzades per la UPV, sempre que hagen obtingut el certificat d’aprofitament del curs de valencià en què s'han matriculat.

PREINSCRIPCIÓ: fins al 12 de febrer, en l’enllaç de la taula de cursos, punxant sobre el nom del curs, tenint en compte la modalitat i l’horari en què s’imparteix.  Les places són limitades.

Més informació
Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia, spnl.cursos@upv.es, spnl@upv.es)
Amb la  col·laboració de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació de la Generalitat Valenciana