Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

27/11/23
News
Matriculem-nos en valenciā: nova data per a la recollida de l’obsequi de benvinguda

El 30 de novembre i 4 de desembre, als tres campus de la UPV

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística organitza una nova data per la recollida de l’obsequi de benvinguda de la campanya La campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2023-2024, una campanya que té com a objectiu general la promoció de l’ús del valencià en la vida acadèmica.

Aquesta quarta acció s’adreça als estudiants que han marcat la casella valencià com a primera preferència en la docència. Per a recollir l’obsequi cal emplenar el “Formulari de la campanya Matriculem-nos en valencià 2023-2024”. A més, podran entrar en el sorteig d’abonaments per al Festivern, el festival de música en valencià dels últims dies de l’any.

Les persones que no van recollir l’obsequi al seu dia, ho poden fer els dies assenyalats més avall, fins a l’acabament de les existències:

DIJOUS 30 DE NOVEMBRE I DILLUNS 4 DE DESEMBRE

• Campus de Vera (dependències del 3C del Servei de Promoció i Normalització Lingüística): de 9 a 14 h
  • Campus de Gandia (Centre d’Autoaprenentatge de Valencià): de 10 a 14 h
  • Campus d’Alcoi (Servei de Promoció i Normalització Lingüística – planta 2 de l’edifici de Ferrándiz): dijous 30, de 10 a 11 h i de 17 a 18 h, i dilluns 4, de 10 a 11 h

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia, spnl@upv.es)
Amb el suport de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació