Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

02/11/23
Entrades per al Teatre en valenciā 2023

L’SPNL obsequia la comunitat universitària amb entrades per a obres en valencià al Teatre Micalet

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV obsequia la comunitat universitària amb entrades gratuïtes per a dues obres en valencià programades del 17 de novembre al 21 de gener al Teatre Micalet amb l’objectiu de promoure l’assistència al teatre en valencià i continuar donant suport a la cultura en valencià.

La campanya s’adreça als estudiants, PDI, PI, PAS i Alumni PLUS de la UPV, que podran demanar 1 o 2 entrades per a l’espectacle i les sessions que s’indiquen a continuació:

Obres teatrals:

Del 17 de novembre al 17 de desembre, Senyoreta Júlia. La funció està a punt de començar d'August Strindberg, Companyia Teatre Micalet

Senyoreta Júlia. La funció està a punt de començar, Júlia és l’actriu principal d’una companyia que interpreta l’obra Senyoreta Júlia d’August Strindberg, però ara no és una aristòcrata sinó una gran figura de la interpretació al país, i Joan ara no és un criat, sinó que ve dels suburbis de la ciutat, d’una família desestructurada, i treballa com a persona multiusos. L’aristòcrata i el criat fan desaparèixer les barreres socials i es manipulen i se sedueixen, però ara l’espai és una companyia on l’ambient entre els treballadors i els amos de la sala està més tens que mai per les condicions laborals. Aquesta hostilitat, sumada a l’atracció salvatge i a les aspiracions contràries de Joan i Júlia, converteixen la nit d’estrena en un fet extraordinari.

• Dimecres, dijous i divendres: 20 h, dissabte i diumenge: 19 h
  • Dissabte 25 de novembre i dimecres 6 de desembre: no hi ha funció
  • Dissabte 2 i 9 de desembre doble funció: a les 18 h i a les 20.30 h

Del 20 de desembre al 21 de gener, Estimats pares d’Emmanuel i Armelle Patron, Companyia Teatre Micalet

Anna i Vincent, dos professors jubilats, convoquen els tres fills, ara adults independents, per anunciar-los una cosa molt important que canviarà les seues vides de dalt a baix. Estimats pares és una comèdia que ens parla de l’educació dels fills, de l’amor, dels diners i de les contradiccions pròpies de l’ésser humà. Una reflexió cínica sobre la fragilitat de la condició humana, una comèdia irresistible que ens parla de la inconsistència dels bons sentiments, una oportunitat per a riure’ns de nosaltres mateixos.  El pare, la mare i els tres fills són absolutament reconeixibles, podrien ser qualsevol nucli familiar que tinguem al voltant.

Dimecres, dijous i divendres: 20 h, dissabte i diumenge: 19 h

Sol·licituds de entrades