Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

27/09/23
News
Ara que ja estudies a la UPV... “Utilitza el valenciā en qualsevol activitat universitāria presencial i en línia”

La tercera acció de la campanya “Matriculem-nos en valencià” incideix en l’ús del valencià

La campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2023-2024 s’adreça als estudiants de grau i de màster i consta de diverses accions, amb l’objectiu de promoure l’ús del valencià en la vida acadèmica.

La tercera de les accions és “Utilitza el valencià en qualsevol activitat universitària presencial i en línia”, perquè és essencial per a promoure i normalitzar una llengua en qualsevol àmbit a la universitat.

Els propers dies s’informarà de les dates de la quarta acció “Rep l’obsequi de benvinguda”, en la qual es recolliran els obsequis i la possibilitat d’aconseguir una entrada per a un festival de música en valencià de l’hivern.

A més, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística t’ofereix serveis i activitats relatius a temes com els següents:

• l’aprenentatge del valencià (cursos MOOC, cursos, grups de conversa...)
  • les proves d’acreditació (el termini d’inscripció de la propera convocatòria estarà obert entre el 16 i el 22 de novembre de 2023) (https://cieacova.com/)
  • les ajudes per l’elaboració dels TFG, TFM i tesis doctorals (la propera convocatòria es publicarà entre el 15 i el 31 d'octubre)
  • el Voluntariat Lingüístic (inscripció al Voluntariat Lingüístic: http://bit.ly/VL-UPV-INS; Trobada del Voluntariat Lingüístic a finals d’octubre...)
  • les activitats d’El Vint-i-5
  • la campanya “Matriculem-nos en valencià”
  • el multilingüisme
  • i moltes altres

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia, spnl@upv.es)

Amb la  col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. «Sempre teua. La teua llengua»