Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

18/09/23
News
Cursos MOOC de valenciā per a la preparaciķ del B2, C1 i C2 del 1r quadrimestre del 2023-2024

L’equip docent donarà suport en els fòrums fins al 6 de novembre

El Vicerectorat d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües de la Universitat Politècnica de València, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix, en mode síncron en la plataforma UPV[X], els cursos MOOC (cursos en línia massius en obert) per a la preparació de les proves de valencià.

Tipus

Inscripció en línia: per mitjà de l’enllaç de cada curs
Destinataris: comunitat universitària i públic en general

Durada dels cursos del primer quadrimestre: en mode síncron i intensius, fins al 6 de novembre

Continguts dels cursos: cada curs consta d’una sèrie de mòduls que tracten diferents aspectes lingüístics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos i un examen final autocorrectiu.
Calendari

• Curs en mode síncron: l’alumnat comença el curs quan ho desitja, el segueix al seu ritme, i de manera extraordinària, se li proposa setmanalment el repàs d’una o dues unitats de les set o huit que té el curs. L’equip docent donarà suport en els fòrums, fins al 6 de novembre, perquè es puguen resoldre els dubtes dels participants. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs.
  • Curs en mode autònom: en acabar el curs en mode síncron els continguts continuen oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

Inscripció en línia: per mitjà de l’enllaç de cada curs

Més informació: Cursos MOOC dels nivells B2, C1 i C2

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia, spnl@upv.es)
Amb el suport de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. «Sempre teua. La teua llengua»