Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

17/07/23
Ara que et matricules a la UPV... “Matricula’t en valencià”. Per què no?

La campanya promou que s’esculla el valencià com a llengua de la docència

La campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2023-2024s’adreça als estudiants de grau, màster i doctorat i té com a objectius la promoció de la tria del valencià en primera preferència en la docència presencial o en línia, la matriculació en les assignatures que s’imparteixen en valencià, la promoció de les assignatures de valencià tècnic i l’ús del valencià en la vida acadèmica.

En aquesta edició el lema clau és “I per què no?”, com una pregunta assertiva que indica una proposició, autoafirmació, convicció, motivació i repte.

La segona fase (del juliol al setembre), és “Demanem-ho en valencià, matriculem-nos en valencià... I per què no?”, amb recomanacions per als estudiants perquè realitzen accions que promourela demanda i la matriculació en valencià a la UPV:

· “Demanem-ho en valencià...”: Escull la llengua en què vols rebre la docència: marca la casella valencià com a primera preferència independentment de la llengua en la qual s’oferisquen les assignatures.

· “Matriculem-nos en valencià...”:

a. Matricula’t en les assignatures que s’ofereixen en valencià, que podràs conèixer en començar la matriculació, ja que pel concepte de transparencia lingüística (http://bit.ly/2N247Zr) pots conèixer en quina llengua s’imparteix qualsevol activitat docent o universitària abans de realitzar-la.

b. Matricula’t també en les assignatures de valencià tècnic, perquè aprendràs la terminologia, reforçaràs la competència comunicativa i professional i milloraràs els coneixements a les proves d’acreditació de valencià.

Les accions properes seran les següents: “Fem-ho en valencià... I per què no?”, des del primer dia a la universitat (setembre)”,i “Recollim l’obsequi de benvinguda... I per què no?” (octubre).

Els estudiants que han marcat la casella valencià com a primera preferència en la docència i emplenen el “Formulari de la campanya Matriculem-nos en valencià 2023-2024”,podran obtenir l’obsequi de la campanya, que lliurarem a l’octubre, fins a l’acabament de les existències.

A més, podran entrar en el sorteig d’abonaments per al Festivern, el festival de música en valencià dels últims dies de l’any.

Més informació:  Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)

Amb la  col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. «Sempre teua. La teua llengua»