Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

20/06/23
News
S’ha publicat la resolució definitiva del Concurs universitari d'obres artístiques que commemoren l'Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana

L’acte de lliurament dels premis tindrà lloc el 28 de juny al Rectorat de la UPV

En data 15 de juny de 2023, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística ha publicat la resolució definitiva del rector de la Universitat Politècnica de València, d’acord amb la resolució de 16 de novembre de 2022, per la qual es va convocar el Concurs universitari d'obres artístiques que commemoren l'Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana, fetes per estudiants de la UPV i membres d’Alumni Plus UPV (Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, núm. 9480, del 29 de novembre de 2022).

Es pot consultar la resolució definitiva del Concurs en l’apartat Commemoració de l’Estatut d’Autonomia” > resolució, de www.upv.es/bondia.

Acte de lliurament

L’acte de lliurament dels premis delConcurs universitari d'obres artístiques interpretant l'Estatut d’Autonomiaserà públic i tindrà lloc el 28 de juny, a les 13 h, a la sala de juntes del Rectorat de la UPV.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia