Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

08/06/23
Palmer en concert el 13 de juny a la UPV

El concert forma part de la campanya“Matriculem-nos en valencià” en el curs 2023-2024

El grup Palmer, compost per Aina Palmer i Jordi Palau, actuarà a l’Auditori Alfons Roig (Facultat de Belles Arts) de la Universitat Politècnica de València, el proper 13 de juny, a les 19.30 h.

El concert forma part de la primera fase de la campanya “Matriculem- nos en valencià 2023-2024” per promoure la tria del valencià com a llengua de docència, la matriculació en valencià i l’ús del valencià en la vida acadèmica. La campanya està organitzada pel Vicerectorat d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística.

La primera fase de la campanya, que té com a lema “I per què no?”, consta de dues accions de sensibilització, adreçades als actuals estudiants universitaris i als estudiants de les PAU: la primera “M’agrada el valencià, i l’orxata, tant com m’agrades tu” -el 7 de juny- i la segona “M’agrada el valencià, i la música, tant com m’agrades tu” -el 13 de juny-, en què s’ofereix el concert de Palmer.

Palmer

Data del concert: 13 de juny, 19.30 h

Hora: 19.30 h

Lloc: Auditori Alfons Roig, Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València