Un cafè amb… Loreto Fenollosa Ribera

• Bon dia, abans de tot ens agradaria conéixer-te millor, per la qual cosa et demanem que et presentes als teus companys, qui és M. Loreto Fenollosa Ribera?

Sóc doctora en Enginyeria Agrònoma i professora del Departament d´Economia i Ciències Socials.

• Quina feina desenvoluparàs a la nova direcció de l´ ETSIAMN?

M´encarregaré de les relacions de l´ETSEAMN en la Societat. Les relacions en les empreses, sobre tot en temes de pràctiques dels alumnes i les Càtedres d´Empresa. Per altra banda treballaré per a reforçar la relacions amb organitzacions i associacions, tant nacionals com internacionals.

Des de l´ETSEAMN preparem a professionals per a poder garantir l´alimentació i la cura del medi ambient

• Quin és l’impacte de l’ETSIAMN a la societat valenciana?

L´impacte es grandíssim!! S´ha dit molt allò de que la població a nivell mundial està creixent, i es la realitat. Des de l´Escola preparem a professionals en distints àmbits per a poder garantir l´alimentació i la cura del medi ambient.

• Actualment, quin és el teu major repte professional?

En realitat com a treballadora de la UPV, tinc reptes en diferents sentits, en funció de les activitat que desenvolupem en aquesta institució. Però ho podria resumir en que com a part activa de la funció pública i de la ciutadania, crec que he de tractar de donar a la societat el que ella ens ha donat.

• Endinsant-nos en un vessant més personal i distesa, quin lema o frase et serveix d’inspiració?

Fes i comporta’t com t’agradaria que et tractaren, i no faces allò que no t’agradaria que et feren.

• Les vacances, mar o muntanya?

Ni mar ni muntanya, horta i camp.

• Finalment, el café sol o amb llet?

Sempre amb llet…