Hui dilluns 8 de setembre s’inicia l’activitat acadèmica dels Màsters de l’ETSIE i ho hem fet amb una jornada de benvinguda a la sala de juntes de l’escola.
Deixem ací la presentació realitzada per l’equip de la Biblioteca sobre els nostres serveis:
Cabines reservables des de MiUPV
Acudeix directament a la teua cabina, activa el NFC o el Bluetooth del teu mòbil i des de MiUPV > Carnet > Obertura de portes acosta el mòbil al pany. Si necessites material per a l’ús de la cabina acosta’t al taulell de la biblioteca.
On: Biblioteca Central, Biblioteca Campus Gandia CRAI, Biblioteca d’Edificació i Biblioteca del Campus d’Alcoi.
Com reservar i alliberar reserves d’una cabina des de MiUPV:
Recorda
- Les cabines es reserven per franges de mitja hora, consecutives o no, fins a un màxim de 4 hores.
- El material complementari (cable hdmi, esborrany) es continua prestant en el taulell de cada biblioteca.
- Modera el to de veu i deixa la cabina neta i ordenada.
- Respecta l’aforament mínim i màxim de la cabina.
- Respecta l’horari de la teua reserva, tant en arribar com en eixir.
- Allibera, a través de l’app, la cabina reservada si no la utilitzaràs, la sanció per no fer-ho és de 10 dies.
- Ocupa la cabina durant els primers 10 minuts de la reserva; en cas contrari, la biblioteca podrà anul·lar la reserva i sancionar-te.