Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

25/05/23
News
S’ha publicat la resolució provisional el Concurs universitari d'obres artístiques que commemoren l'Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana

El termini d’al·legacions és del 26 de maig a l’1 de juny de 2023

En data 25 de maig de 2023, el Servei de Promoció i Normalització Lingüística ha publicat la resolució provisional,d’acord amb la resolució de 16 de novembre de 2022, del rector de la UPV per la qual es convoca el Concurs universitari d'obres artístiques que commemoren l'Estatut d’Autonomia de la Comunitat Valenciana, fetes per estudiants de la UPV i membres d’Alumni Plus UPV(Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, núm. 9480, del 29 de novembre de 2022).

Es pot consultar la resolució provisional del Concurs en l’apartat Commemoració de l’Estatut d’Autonomia” > resolució, de www.upv.es/bondia.

El termini d’al·legacions és del 26 de maig a l’1 de juny de 2023, ambdós inclosos, i s’hauran de formular per escrit a través de l’adreça de correu electrònic spnl@upv.es.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia