Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

01/03/23
News

L’activitat tindrà lloc els dies 31 de març, 1 i 2 d’abril i s’adreça a la comunitat universitària

El Vicerectorat d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües de la Universitat Politècnica de València, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), organitza l’activitat “Conèixer el territori i la llengua: la Plana d'Utiel-Requena. Les Gorges del Cabriol, Venta del Moro i Tierra Bobal” per a practicar la llengua mentre coneixem el territori, els dies 31 de març, 1 i 2 d’abril de 2023, inclosa dins de les activitats d’El Vint-i-5, que es realitzen cada any al voltant de la data històrica del 25 d’Abril.

INFORMACIÓ SOBRE EL TERRITORI (la Plana d'Utiel-Requena, el Parc Natural de les Gorges del Cabriol, Venta del Moro, la Marca Turística Tierra Bobal, la Destinació Turística Starlight i l’Asociación por Utiel-Requena Sostenible): consulteu L’ANNEX I.

DESTINATARIS DE L’ACTIVITAT: membres de la UPV, amb acompanyants (adults i xiquets)

Divendres 31 de març

Dissabte 1 d’abril

Diumenge 2 d’abril

PREINSCRIPCIÓ: fins al 12 de març (23.59 h) o fins que es cobrisquen les places, pel formulari “Preinscripció Conèixer el territori i la llengua” (https://bit.ly/Conèixer). Les places són limitades.

CONFIRMACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ.

APORTACIÓ DELS PARTICIPANTS (inclou: autocar, allotjament, àpats, rutes guiades, activitats, obsequis i assegurança d’accidents)

DESPLAÇAMENT: El desplaçament es realitzarà amb autocar des del campus de Vera.

ALLOTJAMENT.

INFORMACIÓ COMPLETA DE L’ACTIVITAT D’OBSERVACIÓ ASTRONÒMICA I DE LES RUTES A PEU GUIADES: consulteu l’ANNEX II

RECOMANACIONS GENERALS.

MÉS INFORMACIÓ:dinamitzacio.spnl@upv.es