Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

27/02/23
XXI Trobada de primavera del Voluntariat Lingüístic Universitari

La Trobada tindrà lloc el 24, 25 i 26 de març, a Alcoi

La Xarxa Vives d’Universitats, per mitjà de la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València, organitza la Trobada de Primavera del Voluntariat Lingüístic Universitari, els dies 24, 25 i 26 de març, a Alcoi, en el marc de la Jornada de Sociolingüística d’Alcoi, per impulsar la participació dels voluntaris lingüístics en aquesta jornada de debat sobre l’ús del valencià i alhora potenciar la formació i les relacions interuniversitàries durant tot el curs acadèmic.

Objectius: impulsar la formació del Voluntariat Lingüístic Universitari, dinamitzar-lo i enfortir els vincles entre els participants

Destinataris: Voluntariat Lingüístic de la UPV o de les altres universitats de la Xarxa Vives

Preinscripció: fins al dimecres 8 de març, per mitjà d’un correu a dinamitzacio.spnl@upv.es. En el missatge caldrà indicar el nom i cognoms, el telèfon i la universitat de pertinença, i adjuntar el justificant de la inscripció a la Jornada de Sociolingüística d’Alcoi (sociolinguistica.eu).

La inscripció a la Trobada serà gratuïta per al Voluntariat de la UPV i la UV (en compte dels 125 euros que costa), però només cal pagar la inscripció de la Jornada de Sociolingüística d’Alcoi (15 euros). S’hi inclou l’allotjament, el desplaçament des de València, les activitats de formació i dinamització i els àpats.

Informació completa (programa, desplaçament, requisits, etc.): https://www.vives.org/forum-vives/xxi-trobada-del-voluntariat-linguistic-universitari/

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística, dinamitzacio.spnl@upv.es

Organitzen: Universitat Politècnica de València. Servei de Promoció i Normalització Lingüística i Campus d’Alcoi, Universitat de València. Servei de Llengües i Política Lingüística i Xarxa Vives d’Universitats

Amb el suport de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. “Sempre teua, la teua llengua” i La Xarxa.val