Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

11/11/22
Proves d’acreditació de coneixements de valencià de gener de 2023

La matrícula està oberta del 14 al 21 de novembre i hi haurà dos períodes tenint en compte la pertinença a la UPV

La Universitat Politècnica de València, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, publica la convocatòria de les proves per a l'acreditació de coneixements de valenciàcorresponents al gener de 2023 de la CIEACOVA (Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, que tindran lloc als campus universitaris de la mateixa UPV.

Destinataris

• membres de la comunitat universitària de la UPV (PAS, PDI i alumnat) i persones externes membres d’Alumni UPV PLUS

• persones externes que hagen complit 18 anys

Dates i llocs de realització