Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

11/10/21
Matriculem-nos en valenciā: recollida de l’obsequi de benvinguda

Del 18 al 22 d’octubre, en cadascun dels campus de la UPV

La campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2021-2022, que incideix en l’objectiu d’escollir el valencià com a llengua en primera preferència en la docència presencial o en línia, consta de cinc accions per tal de promoure l’ús del valencià en la vida acadèmica.

La quarta de les accions és “Rep l’obsequi de benvinguda”, adreçada als estudiants que han marcat la casella valencià com a primera preferència en la docència i que han emplenat el “Formulari de la campanya Matriculem-nos en valencià 2021-2022”.

L’obsequi es lliurarà presencialment, del 18 al 22 d’octubre (fins a l’acabament de les existències), en els horaris i llocs que s’indiquen a continuació:

• Campus de Vera (dependències del 3C del Servei de Promoció i Normalització Lingüística): de dilluns a divendres, de 9 a 14 h
  • Campus d’Alcoi (vestíbul de l’edifici de Ferrándiz): dedilluns a dijous, de 10 a 13 h, i  divendres, de 9 a 12 h
  • Campus de Gandia (Centre d’Autoaprenentatge de Valencià): dilluns i dimecres, de 12 a 14 h, i dimarts, dijous i divendres, de 9 a 11 h i de 12 a 14 h

La propera acció serà la 5, “Entra en el sorteig d’entrades per al festival de música en valencià” de l’hivern, que es realitze amb totes les garanties sanitàries i d’acord amb la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Aquesta acció s’adreça a les persones que han marcat el valencià com a primera preferència en la docència i han participat en la fase 4 de la campanya.

Informació de les cinc accions: https://bit.ly/3Af09pK

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia, spnl@upv.es)

Amb la  col·laboració de la Conselleriad’Educació,CulturaiEsport. «Sempre teua. La teua llengua»