Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

15/07/21
Ara que et matricules a la UPV... “Matricula’t en valenciā”

La segona acció de la campanya “Matriculem-nos en valencià” incideix en l’objectiu d’escollir el valencià com a llengua en primera preferència en la docència

La campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2021-2022 consta de cinc accions amb l’objectiu de promoure el valencià en la vida acadèmica.

La primera de les accions, “M’agrada el valencià... tant com m’agrades tu”, finalitza el 25 de juliol i s’adreça als estudiants que responguen algunes de les preguntes sobre la UPV que l’@spnlbondia publica a les xarxes socials amb l’etiqueta #magradaelvalencià.

Els participants entren en el sorteig d’entrades dobles per al concert de grups capdavanters del panorama musical valencià, que tindrà lloc al setembre o l’agost, amb totes les garanties sanitàries. Com més participació, més possibilitats hi haurà d’aconseguir una entrada doble.

La segona acció és: “Quan et matricules a la UPV, matricula’t en valencià”. Amb l’etiqueta #matriculemnosenvalencià es difonen missatges per a promoure la demanda i la matriculació en valencià a la UPV:

- Escull la llengua en què vols rebre la docència: marca la casella valencià com a primera preferència independentment de la llengua en la qual s’oferisquen les assignatures.

- Matricula’t en les assignatures que s’ofereixen en valencià, que podràs conèixer en començar la matriculació, ja que pel concepte de transparència lingüística (http://bit.ly/2N247Zr) pots conèixer en quina llengua s’imparteix qualsevol activitat docent o universitària abans de realitzar-la.

- Matricula’t també en les assignatures de valencià tècnic, perquè aprendràs la terminologia, reforçaràs la competència comunicativa i professional i milloraràs els coneixements a les proves d’acreditació de valencià.

Les accions properes són les següents: 3. “Utilitza el valencià en qualsevol activitat universitària presencial i en línia”, des del primer dia a la universitat; 4. “Rep l’obsequi de benvinguda”, si has marcat la casella valencià com a primera preferència en la docència i has emplenat el “Formulari de la campanya Matriculem-nos en valencià 2021-2022”, i 5. “Entra en el sorteig d’entrades per al festival de música en valencià” de l’hivern, que es realitze amb totes les garanties sanitàries i d’acord amb la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Informació de les cinc accions: https://bit.ly/3Af09pK

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia

spnl@upv.es