Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

28/05/20
Taller de Creació de Podcasts i de Ràdio Digital en Línia

El taller s’adreça als estudiants, PAS, PDI i Alumni Plus de la UPV.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix el Taller de Creació de Podcasts i de Ràdio Digital en Línia, com a formació interdisciplinària, del 16 al 30 de juny de 2020.

El taller pretén mostrar de forma molt pràctica la tècnica de l'elaboració de podcasts de formats radiofònics diversos: magazine, informatius, musicals, entreteniment, nous formats… i de subgèneres variats (butlletins, entrevistes, debats, cròniques, concursos…), per tal de motivar els participants en l'expressió oral en diferents àmbits de comunicació i sobretot a les xarxes socials.

Els objectius incideixen en les habilitats i competències bàsiques digitals en matèria d'expressió oral, la compartició d’experiències, el treball col·laboratiu, la creativitat, la realització de treballs digitals en diversos formats i l’ús eficient de les eines gratuïtes digitals.

El taller serà impartit per Francesc Fenollosa i Ten, director de doblatge, locutor, periodista i doblador en diverses sèries de televisió, com ara la veu del Geni Tortuga a Bola de Drac, entre altres.

DADES DEL TALLER

Destinataris: comunitat universitària de la UPV (estudiants, PAS, PDI i Alumni Plus)

Durada: 10 hores

Dates: 16, 18, 23, 25 i 30 de juny

Horari: de 17 a 19 h

Preu: gratuït

Modalitat: en línia, a través del Poliformat

Metodologia didàctica: Les sessions són de dues hores repartides en blocs de continguts de 40 minuts, adaptables a la dinàmica col·lectiva concreta. Hi haurà sempre almenys una pràctica en cadascun dels blocs.

Llengua del curs: El curs es desenvoluparà en valencià i en castellà, segons la llengua curricular de l'alumnat.

Continguts de les sessions

Activitat final i certificació: hi haurà una activitat final per a l’obtenció del certificat d’aprofitament, la qual consistirà en la realització d’un podcast de ràdio.

Reconeixement: 1 crèdits ECTS

Places: limitades

Més informació i preinscripció: https://www.cfp.upv.es/formacion-permanente/curso/taller-creacion-podcasts-radio-digital-linea_68882.html

Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació