Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

14/05/20
News
L’SPNL informa: Un grup d’estudiants de la UPV treballa sobre una enquesta sobre els usos lingüístics del valencià
Les estudiants demanen la col·laboració dels membres de la UPV.

Un grup d’estudiants de la UPV, alumnes del primer curs del Grau de Ciència de Dades, de l'ETSINF, està fent un treball acadèmic sobre l’ús del valencià a la Comunitat Valenciana, i ha sol·licitat la col·laboració del Servei de Promoció i Normalització Lingüística per a la seua difusió.

El projecte del grup de treball, integrat per Anna Llinares, Belén Gabaldón, Andrea Rodrigo i Alba Maeso, pretén analitzar estadísticament les respostes d’una enquesta anònima sobre els usos lingüístics i contrastar les hipòtesis de partida sobre la vitalitat o no del valencià en la nostra societat.

A més del valor estadístic, a partir del tractament de les dades recollides, l’objectiu és reflexionar sobre la vitalitat del valencià i sobre la importància de la diversitat i la normalització lingüística. Per això, promouen l’enquesta amb la frase "Cada llengua és una visió diferent del món".

Amb aquesta finalitat, demanen la col·laboració de totes les persones interessades per tal que responguen l’enquesta anònima següent:

Enllaç a l’enquesta: https://forms.gle/NrNbm1JRKG3uv8fs8

Font: allilli@alumno.upv.es

Més informació: allilli@alumno.upv.es, mgabviz@alumno.upv.es, arodiba@alumno.upv.es i amaeolm@alumno.upv.es