Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

20/09/19
IV Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià

S’adreça als estudiants de la UPV que assistisquen al Workshop d’Economia Valenciana del 17 i 18 d’octubre

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convoca el IV Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià fets per estudiants sobre el IV Workshop d’Economia Valenciana dels dies 17 i 18 d’octubre de 2019, amb l'objecte de promoure l’ús del valencià en l’activitat acadèmica i disposar de relats en valencià d’esdeveniments d’interès científic, acadèmic i social.

Destinataris: estudiants matriculats en el curs 2019-2020 a la UPV, en qualsevol dels graus o màsters.

Requisits: per a participar en el concurs, cal fer la inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana i assistir-hi els dies 17 i 18 d’octubre de 2019. Les sessions tindran lloc al campus d’Alcoi de la UPV i al campus d’Ontinyent de la UV. La inscripció és gratuïta. No es pot participar en el concurs sense assistir al Workshop i sense identificar-se abans d’entrar a la sala on es fa cada cada sessió.

Inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana:

IV Workshop d’Economia Valenciana

Premis: el primer premi està dotat amb 600 euros i el segon amb 300 euros.

Presentació de les sol·licituds i dels treballs: entre el 19 d’octubre i el 4 de novembre de 2019.

Bases completes: http://www.upv.es/entidades/SPNL/info/basesdelconcurs.pdf

Més informació: