Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

08/07/19
Matriculem-nos en valenciā en el curs 2019-2020

La campanya incideix en l’objectiu d’escollir el valencià com a llengua en primera preferència en la docència.

La campanya “Matriculem-nos en valencià” 2019-2020 s’adreça als estudiants de grau, de cicle i de màster i té com a objectius la promoció del valencià en primera preferència en la docència, la matriculació en les assignatures que s’imparteixen en valencià, la promoció de les assignatures de Valencià Tècnic i l’ús del valencià en la vida acadèmica.

La campanya es desenvolupa en cinc accions, des del juny fins a l’octubre:

1. El 5 juny: “M’agrada el valencià...”, una activitat que es va realitzar per a fomentar la participació lúdica dels estudiants i la resta de col·lectius de la UPV (vídeo de M’agrada el valencià 2019-2020)

2. Del 26 al 3 de juliol: #Matriculemnosenvalencia. Sorteig d’entrades del Feslloc, una acció que premiava la participació en Instagram compartint una imatge de la UPV, per fomentar el coneixement dels campus. Van obtenir una entrada del Feslloc: soskamewilliam, miquelmat, albasurero9, nuriaricarttorreno i azudesastre.

3. Al juliol i al setembre: “Em matricule en valencià” i en les assignatures de valencià tècnic

Quan et matricules per al curs 2019-2020, fes-ho en valencià:

• Escull la llengua en què vols rebre la docència: marca la casella valencià com a primera preferència independentment de la llengua en la qual s’oferisquen les assignatures.
  • Matricula’t en les assignatures que s’ofereixen en valencià, que podràs conèixer en començar la matriculació, ja que pel concepte de transparència lingüística (http://bit.ly/2N247Zr) pots conèixer en quina llengua s’imparteix qualsevol activitat docent o universitària abans de realitzar-la.
  • Matricula’t també en les assignatures de valencià tècnic, perquè aprendràs la terminologia, reforçaràs la competència comunicativa i professional i milloraràs els coneixements a les proves d’acreditació de valencià.

4. Al setembre i durant el curs acadèmic: “Utilitze el valencià”

Des del primer dia del curs acadèmic –en les teues classes i pràctiques i en qualsevol activitat acadèmica– utilitza el valencià i demana els materials docents... en valencià.

5. A l’octubre: “Recull l’obsequi de benvinguda”

Organitza: Servei de Promoció i Normalització Lingüística

Col·labora: Generalitat Valenciana. Conselleria d’Educació, Cultura i Esport