Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoraciķ Estatut d’Autonomia

27/06/19
Sorteig d’entrades de Feslloc amb motiu de “Matriculem-nos en valenciā”

Aquesta acció forma part de la campanya del curs 2019-2020.

La campanya “Matriculem-nos en valencià” 2019-2020 s’adreça als estudiants de grau, de cicle i de màster i té com a objectius la promoció del valencià en primera preferència en la docència, la matriculació en les assignatures que s’imparteixen en valencià, la promoció de les assignatures de Valencià Tècnic i l’ús del valencià en la vida acadèmica.

1. El 5 juny: “M’agrada el valencià...”, una activitat que es va realitzar per a fomentar la participació lúdica dels estudiants i la resta de col·lectius de la UPV (vídeo de M’agrada el valencià 2019-2020)

2. Del 26 al 3 de juliol: #Matriculemnosenvalencia. Sorteig d’entrades del Feslloc

Per a poder participar en el sorteig d’entrades per al Feslloc 2019 cal fer el següent, abans del 3 de juliol:  (1) seguir el compte de l’@spnlbondia a l'Instagram,  (2) compartir una imatge de la UPV i (3) etiquetar l’@spnlbondia amb #Matriculemnosenvalencia.

3. Al juliol i al setembre: “Em matricule en valencià” i en les assignatures de valencià tècnic

Quan et matricules per al curs 2019-2020, fes-ho en valencià:

Escull la llengua en què vols rebre la docència: marca la casella valencià com a primera preferència independentment de la llengua en la qual s’oferisquen les assignatures.

Matricula’t en les assignatures que s’ofereixen en valencià, que podràs conèixer en començar la matriculació, ja que pel concepte de transparència lingüística (http://bit.ly/2N247Zr) pots conèixer en quina llengua s’imparteix qualsevol activitat docent o universitària abans de realitzar-la.

Matricula’t també en les assignatures de valencià tècnic, perquè aprendràs la terminologia, reforçaràs la competència comunicativa i professional i milloraràs els coneixements a les proves d’acreditació de valencià.

4. Al setembre i durant el curs acadèmic: “Utilitze el valencià”

Des del primer dia del curs acadèmic –en les teues classes i pràctiques i en qualsevol activitat acadèmica– utilitza el valencià i demana els materials docents... en valencià.

5. A l’octubre: “Recull l’obsequi de benvinguda”

A principis del mes d’octubre, si has marcat la casella valencià com a primera preferència en la docència  pots recollir l’obsequi de benvinguda (fins a l’acabament de les existències) al Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia) del teu campus.

I t’informarem dels serveis que oferim per a aprendre valencià (cursos, grups de conversa, autoaprenentatge, proves d’acreditació...), de les possibilitats d’obtenir reconeixement de crèdits, de com participar en la promoció del valencià –a través del Voluntariat Lingüístic de la UPV–, etc.