Services Provided

Regulations

Courses and other Training

Exams for Accreditation

Vols fer-nos una consulta?

Self-Learning

Promotion Activities

Support to teaching and research staff

Financial Aid

Consultancy and Translations

Online Resources

Sociolinguistic Data

Commemoració Estatut d’Autonomia

17/12/18
News
Publicació de la resolució definitiva de la convocatòria d’ajudes adreçades a l’alumnat

Les ajudes corresponen a TFG, TFM i tesis doctorals en valencià.

En data 10 de desembre de 2018 s’han publicat les resolucions definitives de les ajudes en valencià per a alumnat, per a TFG, TFM i tesis doctorals, per a l’any 2018, corresponents a la convocatòria de data 30 d'octubre de 2018, del rector de la Universitat Politècnica de València (Diari Oficial de la Generalitat Valenciana del 7 de novembre de 2018).

Es pot consultar la resolució definitiva en l’apartat corresponent de les ajudes.

La propera convocatòria d’ajudes, d’acord amb la carta de serveis del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, tindrà lloc del 15 al 28 de febrer de 2019, i es publicarà a la web del mateix SPNL.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia