Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

05/11/19
Jornada Ghana Kente (PAC 2019)

Data: 14 de novembre del 2019
Lloc: Planta baixa de la Casa de l'Alumne
Horari: de 10.00 a les 13.00 h.

Jornada Ghana Kente és una proposta cultural que vol donar a conèixer a tota la comunitat universitària de la UPV (alumnes, PAS, PDI…), la cultura, les llengües i les tradicions dels països del nord-oest d’Àfrica, com ara Ghana, Benín, Burkina Faso, Nigèria, etc. És una manera d’acostar cultures i tradicions i de crear llaços d’unió i ponts de connexió entre Europa i Àfrica a través de diferents formes d’expressió. Junt amb l’associació sense ànim de lucre Kobena&Ko es pretén oferir unes pinzellades de la riquesa cultural d’Àfrica a través del concert “Batec del cor d’Àfrica”.

En el concert “Batec del cor d’Àfrica”, interpretat per músics de Ghana, es combinen ritmes de les diferents regions d’aquell país (dels akan, els ga, els ewe i del nord de Ghana) amb instruments i sons tradicionals. Aquests ritmes tenen influència de tota l’Àfrica negra.

Programa:

• 10.00 h: inauguració de l’exposició fotogràfica del Ghana Kente Festival
  • 10.30 - 11.30 h: xarrada col·loqui. Tradicions i costums de la regió de l’Àfrica nord-occidental
  • 11.30 - 12.30 h: concert: “Batec del cor d’Àfrica”.
  • 12.30 - 13.00 h: cloenda del Ghana Kente Festival