Serveis que prestem

En Acció

ÀGORA SOUND

03/04/19
Jornada de recerca, reflexió-acció i innovació
en gestió i administració pública

Data: 11 d'abril de 2019
Lloc: Sala de graus de la Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Horari: 09.00 a 14.00 h
Durada de l’activitat: 5 h.

Les noves tendències en gestió pública, especialment en estratègia de servei, requereixen en l'actualitat d'un profund exercici de reflexió amb una mirada innovadora dels actors i actrius implicats en els processos d'investigació, acció-innovació, implementació i avaluació de les polítiques públiques.

Per aprofundir en aquestes tendències amb una vocació pràctica, el proper 11 d'abril se celebrarà a la Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses de la Universitat Politècnica de València la Jornada d'investigació, reflexió-acció i innovació en Gestió i Administració Pública impulsada per la Associació Espanyola de Gestors per a l'Administració Pública (AEGAP).

Per a inscriure's és necessari accedir a : Càtedra govern obert

Programa

• 09.00 - 10.30 h. Taller xarxes socials digitals i hacking cívic - Julián Villodre (@VillodreJulian), UAM – NovaGob
  • 10.30 - 11.00 h. Pausa - cafè: Espai de socialització.
  • 11.00 - 12.30 h. Taller gestió i desenvolupament estratègic del talent públic - Joana Miñarro (@janiminarro), Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.
  • 12.30 - 12.45 h. Com podem construir valor públic mitjançant les TIC? Horitzó 2020 - Teresa Martínez, Ajuntament de Paterna (@AytoPaterna)
  • 12.45 - 13.00 h. Una visió pràctica de la implementació de l'e-Administració a la Diputació de Castelló - Carlos Gómez, Diputació de Castelló (@dipcas).
  • 13.00 - 13.15 h. Innovació organitzativa i transformació cultural a l'Ajuntament de València - Fermín Cerezo, Ajuntament de València (@FerminCerezo).
  • 13.15 - 13.25 h. El filòsof governant davant el mirall: reflexions per agitar la innovació pública oberta - Manuel Alcaraz (@malcarazramos), Conseller de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació; Generalitat Valenciana.
  • - 13.45 h. Diàleg obert: oportunitats immediates per construir valor públic - l'observació, l'escolta empàtica, el diàleg obert i la co-creació entre ciutadans, col·lectius, polítics i tècnics.
  • 13.45 - 14.00 h. Acte de clausura.