Māxima presencialitat 21-22

Llig el comunicat de Marival Segarra, vicerectora d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües

Benvolgut company,

Benvolguda companya,

Et faig arribar, per a la teua informació, el document Protocol d'actuació per al curs universitari 2021-2022, que acabem de rebre de la Direcció General d'Universitats i la Direcció General de Salut Pública.

T'avance que el document advoca per la màxima presencialitat, la qual cosa representa una gran alegria i marca, sens dubte, l'inici del retorn a la tan desitjada normalitat. Les persones responsables de les ERT ja són coneixedores del text i, sempre amb el vistiplau del Vicerectorat de Diàleg Social, Prevenció, Conciliació i Esport, establiran les mesures concretes en cada centre, dins de les línies mestres indicades en aquest protocol.

En aquest mateix sentit, et comunique que les classes deixaran de gravar-se de manera automàtica. Per tant, a partir de l'inici del nou curs 21-22, qualsevol professora o professor que desitge fer ús del servei de videoapunts, haurà de realitzar la sol·licitud.

Salutacions afectuoses,

Marival Segarra