Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

31/03/17
Cinema en valencià als Albatexas Cinemes

Des del 3 d’abril, entrada gratuïta amb un bo per als membres de la UPV.

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, enceta una col·laboració amb els Albatexas Cinemes (plaça de Fra Lluís Colomer, 4, València), per a veurepel·lícules programades en valencià: “bon cinema de reestrena, amb honors d’estrena”.

La col·laboració es concreta en films en versió original en valencià, en versió original subtitulada en valencià o en versió doblada al valencià, i està oberta a qualsevol sessió de dilluns a diumenge. Caldrà consultar la programació al web dels cinemes per saber les pel·lícules que compleixen aquests requisits.

Qualsevol persona de la comunitat universitària (estudiants, PAS, PDI i membres d’Alumni) podrà recollir els bons del Cinema en Valencià al Servei de Promoció i Normalització Lingüística (edifici 3C), presentant el carnet universitari.

Cada bo es podrà bescanviar, a la taquilla dels cinemes, el mateix dia de la sessió a la qual es vol assistir, per una entrada gratuïta per a qualsevol projecció en valencià de qualsevol dia i sessió. El bescanvi per a una sessió concreta estarà condicionat per la disponibilitat d'entrades.

Lloc: Albatexas Cinemes (plaça de Fra Lluís Colomer, 4, València)

Organitza: Albatexas Cinemes (albatexascinemes.eu)

Col·labora: Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València (www.upv.es/bondia