Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

04/10/16
Notícia
Millora la teua parla amb els mentors lingüístics. Vols practicar el valencià? Vols ser mentor/a lingüístic/a?

Programa de mentors lingüístics per a ajudar a practicar la conversa en valencià.

L'SPNL organitza el programa de mentors lingüístics per ajudar els membres de la UPV a practicar la conversa en valencià. Per a millorar la parla o com a reforç a la formació reglada (presencial o en línia).

S’adreça al PAS, el PDI, l’alumnat dels cursos de valencià, l’alumnat dels grups de conversa i el col·lectiu Alumni de la UPV.

El programa consta d'un total de 10 hores repartides en 10 sessions de pràctica de la conversa, en l'horari acordat entre els aprenents i els mentors lingüístics (pertanyents al Voluntariat Lingüístic de la UPV).

Així, hi ha dues formes de participació:

• (APRENENTS) Vols practicar l’expressió oral en valencià? Emplena el formulari per a aprenents: http://bit.ly/APRENENTS

Segons la franja horària que  preferisques i el nivell que vols practicar, t’assignarem un/a mentor/a lingüístic/a, amb qui acordaràs el calendari de les sessions.

Segons la franja horària que preferisques i el teu nivell, t’assignarem dos aprenents, amb els quals acordaràs el calendari de les sessions. Hi haurà una reunió inicial amb els mentors amb orientacions i materials de suport. Aquesta activitat, juntament amb les altres incloses en el Voluntariat Lingüístic, està convalidada amb crèdits de lliure elecció.

El termini per a inscriure’s, a qualsevol de les dues formes de participació, finalitza el 16 d’octubre.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia