Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

22/03/24
Noticia

L’activitat tindrà lloc els dies 19, 20 i 21 d’abril a la Vall de Laguar i s’adreça a la comunitat universitària

El Vicerectorat d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües de la Universitat Politècnica de València, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), organitza l’activitat “Conèixer el territori i la llengua: les valls de la Marina Alta (la Vall de Laguar, la Vall d’Ebo, la Vall de Gallinera, la Vall d’Alcalà, la Vall de Pop)” per a practicar la llengua mentre coneixem el territori, els dies 19, 20 i 21 d’abril de 2024, inclosa dins de les activitats d’El Vint-i-5, que es realitzen cada any al voltant de la data històrica del 25 d’Abril.

L’activitat es desenvoluparà sobretot a Vall de Laguar -una de les valls de la Marina Alta-, municipi que inclou els pobles de Campell (el poble de Baix), Fleix (el poble del Mig) i Benimaurell (el poble de Dalt).

DESTINATARIS DE L’ACTIVITAT: membres de la UPV, amb acompanyants (adults i xiquets)

MÉS INFORMACIÓ: PDF - Pàgina

PREINSCRIPCIÓ: fins al 8 d’abril (23.59 h) o fins que es cobrisquen les places, pel formulari (“Preinscripció Conèixer el territori i la llengua”). Les places són limitades.

CONFIRMACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ: Una vegada feta la preinscripció, l’SPNL enviarà una comunicació amb l’aportació que correspon, el concepte i el número de compte on cal fer la transferència. A continuació, les persones admeses hauran d’enviar a dinamitzacio.spnl@upv.es el justificant de la transferència, en el termini que s’indique, per a poder confirmar la inscripció.

MÉS INFORMACIÓ: dinamitzacio.spnl@upv.es

ORGANITZA: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)

COL·LABOREN: Acadèmia Valenciana de la Llengua, Ajuntament de la Vall de Laguar, Ajuntament de la Vall d’Ebo, Ajuntament de Castell de Castells, Diputació d’Alacant, Museu Arqueològic d’Alacant (MARQ), Mancomunitat Cultural de la Marina Alta, Pego i les Valls, Parc Natural de la Marjal de Pego-Oliva, Parc Natural del Montgó, Museu Arqueològic d’Alacant, Diputació d’Alacant, Institut d’Estudis Comarcals de la Marina Alta, Sanatori de Fontilles, Unió Cultural d’Amics de la Vall de Gallinera, Centre Excursionista de Pedreguer, Mercat del Riurau de Jesús Pobre, El Serralet de Segària, Fundació Bromera per al Foment de la Lectura, Fundació Sambori, Edicions del Bullent, Edicions 96, Alalimón Creaciones