Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

05/06/23
“Matriculem-nos en valencià” en el curs 2023-2024

La campanya promou la tria del valencià com a llengua de docència i l’ús del valencià en la vida acadèmica

El Vicerectorat d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, organitza la campanya “Matriculem- nos en valencià 2023-2024” per promoure la matriculació i l’ús del valencià en la docència.

La campanya s’adreça als estudiants de grau, màster i doctorat i té com a objectius la promoció de la tria del valencià en primera preferència en la docència presencial o en línia, la matriculació en les assignatures que s’imparteixen en valencià, la promoció de les assignatures de valencià tècnic i l’ús del valencià en la vida acadèmica.

En aquesta edició el lema clau és “I per què no?”, com una pregunta assertiva que indica una proposició, autoafirmació, convicció, motivació i repte.

Es desenvolupa del juny a l’octubre, en quatre fases:

1. “M’agrada el valencià... I per què no?” (juny)

2. “Demanem-ho en valencià, matriculem-nos en valencià... I per què no?” (juliol)

3. “Fem-ho en valencià... I per què no?”, des del primer dia a la universitat (setembre)

4. “Recollim l’obsequi de benvinguda... I per què no?” (octubre)

Més informació:  Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)

Amb la  col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. «Sempre teua. La teua llengua»