Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

23/03/23
Noticia
Tres en verd: redueix, reutilitza i recicla. La UPV participa en les Trobades d’Escoles en Valencià de 2023

Fins al 6 de maig s’ofereix el taller “Tres en verd: redueix, reutilitza i recicla”

La Universitat Politècnica de València participa en les Trobades d’Escoles en Valencià de 2023, amb l’organització del taller “Tres en verd: redueix, reutilitza i recicla”.

El taller, organitzat pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística amb la col·laboració dels voluntaris lingüístics, ofereix la possibilitat de jugar al tres en ratlla reutilitzant els taps de les botelles de plàstic. L’objectiu és promoure la reducció, la reutilització i el reciclatge amb criteris mediambientals.

Les Trobades d’Escoles en Valencià són aplecs festius i reivindicatius organitzats per la Federació Escola Valenciana en favor del valencià a l’escola, que reuneix cada any fins a dues-centes mil persones. En cada edició vam encapçalades per una imatge i un lema, que enguany és “Recuperem el verd amb Carme Miquel”, la mestra, escriptora, ecofeminista i activista per la llengua. Les Trobades de 2023 són una crida a l’acció i un cant a l’esperança en la recuperació de la consciència ecologista mitjançant l’educació.

Des del 26 de març els voluntaris lingüístics del Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV participaran en les trobades d’Almàssera (l’Horta Nord), plaça de la Reina (València), Ròtova (la Safor-Valldigna), Albalat de la Ribera (la Ribera), Alcoi (l'Alcoià i el Comtat), Xirivella (l'Horta Sud), l'Eliana (el Camp de Túria) i Canals (la Costera).

Des del 2001 la UPV participa en aquestes trobades amb tallers com els següents: l’estel, el rellotge de sol, el periscopi, el sistema solar, la capsa de reciclatge, el cercle de Newton, el planisferi, el zoòtrop, el tangram de les 3R, l’espectroscopi, el joc de les parelles, la ciutat sostenible, un paisatge d’Estellés, el molinet de vent, crea la teua escola, el penell de la rosa dels vents, el calidoscopi, l’aerolliscador, el vaixell de fang, el portallapis del reciclatge i el 2023, “Tres en verd: redueix, reutilitza i recicla”.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)