Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

19/10/22
Noticia
Visites guiades: Bombas Gens Centre d’Art, Cementeri Municipal d’Alcoi i Monestir de Sant Jeroni de Cotalba

Les tres visites tindran lloc el dijous 3 de novembre

El Vicerectorat d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, per  mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix tres visites guiades per al 3 de novembre, amb origen en cadascun dels campus de la UPV: Bombas Gens Centre d’Art (València), Cementeri Municipal d’Alcoi i Monestir de Sant Jeroni de Cotalba (Alfauir).

Objectiu de les visites guiades: complementar la formació interdisciplinària universitària i conèixer l’entorn de la UPV, sobretot d’espais i entitats de referència històrica, científica, cultural, econòmica i social.

Destinataris: comunitat universitària UPV (PAS, PDI, estudiants) i Alumni UPV.

Nombre mínim de persones inscrites: Les visites es realitzaran si hi ha un mínim de 20 persones inscrites. Les places són limitades.

Informació de les tres visites programades

Organitza: Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)

Col·labora: Acadèmia Valenciana de la Llengua