Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

15/12/21
La UPV participa en la Lliga de Debat Universitària de 2022

El termini per a rebre les sol·licituds dels estudiants interessats finalitza el 31 de gener

La UPV participa en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives d’Universitats (www.vives.org), que tindrà lloc del 4 al 7 d’abril de 2022 a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Què és la Lliga de Debat Universitària?

La Lliga de Debat Universitària és una competició dialèctica en la qual, durant una setmana, diferents equips d’estudiants universitaris matriculats en el curs 2021-2022, en alguna de les universitats de la Xarxa Vives d’Universitats, debaten sobre un tema polèmic i d’actualitat.

Es lliuraran els premis següents: als dos millors equips (2.500 euros per a l’equip campió i 1.200 euros per al subcampió) i al millor orador/a (300 euros).

Tema del debat de la LDU de 2022

Es debatrà sobre la qüestió següent: «És necessària una indústria farmacèutica pública a la Unió Europea?».

Data i lloc de l’edició de 2022

La final d’aquesta edició tindrà lloc del 4 al 7 d’abril, a la Universitat Autònoma de Barcelona

Com participar?

La UPV realitza accions de preparació de l’equip que la representarà en la Lliga de Debat Universitària, com sessions de formació o tornejos de debat.

Els estudiants de la UPV interessats a poder formar part de l’equip de la UPV en l’edició d’enguany, han d’enviar un correu al Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV (dinamitzacio.spnl@upv.eso a Debat UPV (debate.upv@gmail.com), abans del 31 de gener.

Organitzen:Xarxa Vives d’Universitatsi Universitat Politècnica de València (Servei de Promoció i Normalització Lingüística i Debat UPV).

Col·labora: Acadèmia Valenciana de la Llengua