Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

09/12/21
La UPV acull la cloenda del VI Congrés d’Escola Valenciana

L’acte tindrà lloc l'11 de desembre al Paranimf de la Universitat Politècnica de València

El proper dissabte 11 de desembre, al Paranimf de la Universitat Politècnica de València, tindrà lloc la cloenda del VI Congrés d’Escola Valenciana.

El Congrés que es desenvolupa els dies 9, 10 i 11 desembre de 2021, pretén reflexionar i  intercanviar experiències per tal d’afrontar les transformacions socials, tecnològiques, econòmiques. El canvi d’època ens desconcerta, però també és un bon moment per bastir una nova educació que done resposta a les igualtats efectives, la inclusió, el plurilingüisme i la necessària transformació digital.”

Per a això s’ha subdividit en tres eixos:

• Coeducació: “Un dels compromisos socials que encarem en aquest congrés és el repte d’educar en la igualtat i ens plantegem el potencial que té la COEDUCACIÓ per resoldre reptes educatius.”
  • Inclusió i plurilingüisme: “Un altre repte que es presenta al nostre sistema educatiu, l’educació valenciana, encara que siga una redundància, ha de ser VALENCIANA, PLURILINGÜE, INCLUSIVA I INTERCULTURAL.”
  • Transformació digital. “Un altre repte que se’ns presenta: PER QUÈ HEM DE REINVENTAR LA CULTURA EN DIGITAL? D’un temps ençà sembla que estiguem desorientats, que el món avance molt ràpid, que no entenguem els canvis i que siga més difícil que mai educar les nostres criatures.”

El programa del Congrés es desenvolupa els dies 9 i 10 a la Universitat de València, on hi haurà la inauguració i es tractaran els tres eixos amb comunicacions, tallers, taules redones i ponències, i el dia 11 es realitzarà la cloenda a la Universitat Politècnica de València, en la qual es comunicaran les conclusions del congrés, s’impartirà una ponència de M. Luisa Márquez Rodríguez, de la Xarxa Escoles UNESCO, i hi haurà actuacions musicals.

Programa en PDF: https://congresescola.com/contingut/programa_vicongresescola.pdf

Data: 11 de desembre, de 10 a 14 h

Lloc: Paranimf de la Universitat Politècnica de València, edifici del Rectorat