Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

02/12/21
Les teues vacances d'hivern amb 25 paraules

Aquesta és una de les activitats que farà l’SPNL per a promoure l’Instagram

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV organitza l’activitat “Les teues vacances d'hivern amb 25 paraules” (del 6 de desembre al 6 de gener) per promoure l’ús del valencià a la xarxa social Instagram, i potenciar l’interès i la interacció amb els instagramers.

Es tracta d’expressar en valencià una experiència personal en un mode impersonal i fer factible així que una persona es puga sentir identificada amb una experiència del mateix estil.

Destinataris

L’activitat s’adreça als estudiants, Alumni, PDI, PI i PAS de la UPV.

Objectius

Els objectius de l’activitat són els següents: promoure l’ús del valencià a les xarxes socials, promoure la creativitat literària en format reduït i difondre l’Instagram de l’SPNL.

Mode de participació

Cal construir una frase amb una extensió màxima de 25 paraules acompanyada d’una foto original que recorde el que es fa entre el 6 de desembre i el 6 de gener: paisatges urbans o naturals, personatges, festes, objectes, edificis... I publicar-la esmentant @spnlbondia amb l’etiqueta #lesteuesvacances.

En el cas de perfils privats, cal enviar un missatge privat al compte de l’@spnlbondia.

Termini de participació: 6 de gener de 2022

Obsequis

L’SPNL obsequiarà, al gener, a tots els participants amb una samarreta amb la imatge original de la seua publicació i una motxilla de “M’agrada el valencià”. També es pot incloure la frase, si es desitja.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia