Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

17/09/21
Noticia
Dia Europeu de les Llengües a la UPV: Joc de llengua multilingüe i Benvinguda del Voluntariat Lingüístic

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística i el Centre de Llengües celebren aquesta data el 29 i 30 de setembre de  2021

Amb motiu del Dia Europeu de les Llengües (26 de setembre) (https://edl.ecml.at), el Servei de Promoció i Normalització Lingüística i el Centre de Llengües de la UPV organitzen les activitats següents:

-dimecres 29 de setembre, de 14 a 15 h, Joc de llengua multilingüe: “Això com es diu en valencià, anglès i una altra llengua europea (francès, alemany o italià)?”

Destinataris:membres de la UPV (PAS, PDI, estudiants i Alumni)

Com jugar?

Una persona de Belles Arts dibuixarà, en un panell, objectes de lèxic bàsic i termes i els equips hauran d’endevinar el nom en valencià, en anglès i en una altra llengua europea (francès, alemany o italià), en el menor temps possible i en un màxim de 3 minuts. La resposta en les tres llengües s’enviarà per Whatsapp al mòbil de l’organització que s’indicarà abans de començar el joc.

Obsequis

Lloc del joc

·Campus de Vera: Àgora

·Campus d’Alcoi: plaça de Ferrándiz i Carbonell

Inscripció (per equips de 3 persones)

-dijous 30  de setembre, de 12.30 a 14.30 h: Benvinguda del Voluntariat Lingüístic: Conèixer la natura del campus

Destinataris: estudiants de la UPV, especialment membres del Voluntariat Lingüístic (https://bit.ly/3iJBgbA)

Desenvolupament de l’activitat

Els objectius són identificar la flora del campus i conèixer els membres del Voluntariat Lingüístic de la UPV.

Per equips, cal localitzar al Campus de Vera els 10 arbres, arbustos o plantes de la imatge, fer-se una foto de l’equip amb cadascun dels exemplars de la flora i publicar-les en les xarxes amb el nom en valencià i l’etiqueta #benvingudaVL i @spnlbondia.

Els equips inscrits hauran d’acudir a les 12.30 h a l’Àgora de la UPV, per comprovar les inscripcions i per saber els arbres, arbustos o plantes que cal descobrir pel campus. A les 12.45 h s’iniciarà l’activitat des de l’Àgora i finalitzarà a les 14.30 h a la mateixa Àgora amb una foto de grup.

Obsequis i premis

Inscripció (per equips de 3 persones)

SPNL i centre de llengües

Col·labora: Acadèmia Valenciana de la Llengua (www.avl.gva.es)