Servicios que prestamos

Atención al usuario

Cursos y más formación

Pruebas de acreditación

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprendizaje

Actividades de promoción

Apoyo al PDI

Ayudas

Asesoramiento y traducciones

Recursos en línea

Datos sociolinguísticos

Commemoració Estatut d’Autonomia

29/04/21
Trivial virtual sobre el coneixement del C1 de valencià

L’activitat s’adreça al col·lectiu Alumni PLUS i als alumnes de C1 dels cursos de valencià i dels grups de conversa de la UPV

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística i el Servei d’Alumni, organitza el Trivial virtual per Kahoot sobre el coneixement del C1 de valencià, el dijous 20 de maig, a les 16 h, a fi d’ajudar a la preparació de les properes proves d’acreditació de coneixements de valencià.

Els objectius concrets de l’activitat són els següents:

- ajudar a la preparació de les proves amb vista al futur laboral immediat

- millorar la preparació dels futurs examinands

- impulsar el coneixement del nivell de suficiència de la llengua (C1)

- utilitzar l’autoavaluació lúdica com a eina de coneixement

Destinataris

- membres del col·lectiu Alumni PLUS UPV

- alumnes dels cursos de valencià de C1

- alumnes dels grups de conversa de C1

Participació: pot ser individual o en equips de dues persones.

Temes de les preguntes

- Fonètica i ortografia

- Morfologia i sintaxi

- Lèxic

- Components textuals (adequació, coherència i cohesió)

Obsequis: Els cinc primers classificats (siguen jugadors individuals o en equips) obtindran un manual de text o de consulta lingüística i un portamascareta.

Data i hora: Dijous 20 de maig, de 16 h a 17.30 h

Forma de participació

El Trivial es jugarà per mitjà de l’aplicació Kahoot a través de Teams, amb l’ordinador i/o el telèfon mòbil.

Entre el 17 i el 19 de maig, l’organització programarà en Teams la reunió “Trivial C1 UPV 2021” per al dijous 20 de maig, a les 16 h; crearà els equips participants i enviarà l’enllaç per a unir-se a la reunió.

El 20 de maig, dia de l’activitat:

- Entre les 15 h i les 16 h, els participants hauran d’unir-se a la reunió de Teams.

- L’organització explicarà el funcionament del Trivial virtual amb el Kahoot (https:/kahoot.it) i l’ús del Teams durant el joc.

- L’organització iniciarà el joc: les preguntes apareixeran en la pantalla (durant 5 segons) i els equips disposaran de 10 segons per a respondre.

- Al cap de 60 minuts, l’organització finalitzarà les preguntes i en la pantalla es visualitzarà la puntuació final i els jugadors (individuals o per equips) amb més puntuació.

Inscripció a l’activitat

Més informació

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia, dinamitzacio.spnl@upv.es)  i Servei d’Alumni (www.alumni.upv.es)